Οι ανθρώπινες σχέσεις στην οικονομική κρίση!


Apistia-oikonomiki
Τον τελευταίο καιρό όπου και να κοιτάξεις γύρω σου, θα δεις ανθρώπους τρελαμένους, μίζερους, νευριασμένους, σαστισμένους και ότι άλλο χωράει ο νους σας. Δεν νομίζω και βασικά δεν θέλω να πιστέψω πως όλοι ήταν έτσι πριν 4-5 χρόνια.
Μας έχει χτυπήσει όλους η κρίση κατακούτελα παιδιά.
Από πού να ξεκινήσω και που να τελειώσω. Ο κόσμος υποφέρει. Βλέπω παντού νέους ανθρώπους μέσα στα νεύρα και στον προβληματισμό για το μέλλον τους. Με διώξανε από την δουλειά μου, δεν έχω λεφτά να πληρώσω το νοίκι μου, να πάω για μεταπτυχιακό ή να μείνω εδώ να βρω καμία δουλειά; Όλοι ζούμε σε μια μόνιμη τρέλα. Πλέον κανένας δεν έχει όρεξη να κάνει το οτιδήποτε και απλά κάθετε σπίτι του βλέποντας ειδήσεις και σκέφτεται πότε να αυτοκτονήσει. Το ξέρω ότι δεν έχει λεφτά να βγει γιατί ας μην κοροϊδευόμαστε, ποιος έχει. Αλλά ρε παιδιά, δεν μπορούμε να μαζευτούμε σε ένα σπίτι όλοι μαζί, να δούμε μια ταινία, να πούμε μια μαλακία να ξεχαστούμε;; Δεν σας είπα πως μπορεί να γίνετε κάθε μέρα αυτό, αλλά έστω την μια φόρα που θα γίνει, θα αισθανθούμε τόσο καλυτέρα.. Θα είμαστε σε ένα μέρος οικείο, με οικεία πρόσωπα και θα περάσουμε καλά.. Αναρωτηθείτε πόσο καιρό έχετε να περάσετε πραγματικά καλά.. Πραγματικά όμως.. Να το διασκεδάσετε με την ψυχή σας.. Εγώ προσωπικά πολύ..
Ακόμα και στις ερωτικές μας σχέσεις δεν περνάμε καλά. Τι εννοώ με αυτό. Πλέον δεν έχουμε καμία όρεξη να κάνουμε το οτιδήποτε με τον άνθρωπο μας. Από το να κάτσουμε σπίτι να δούμε μια ταινία, να βγούμε έξω για ένα ποτό μέχρι να κάνουμε σεξ. Είναι δυνατόν;; Νέοι άνθρωποι και να μην έχουμε όρεξη να κάνουμε σεξ;; Θα μου πεις έχω τόσα στο κεφάλι μου φιλενάδα, που μόνο όρεξη για σεξ δεν έχω. Όμως έτσι οι σχέσεις αρχίζουν και φθείρονται, τα ζευγάρια αρχίζουν και τσακώνονται όλο και πιο συχνά και στο τέλος…. Θα σας παραθέσω ένα παράδειγμα φίλου για να δείτε πως για όλα υπάρχει μια λύση αρκεί να υπάρχει θέληση. Αυτός ο φίλος, είναι σε μια σχέση εδώ και αρκετά χρόνια και αποφάσισε με την σύντροφο του να παντρευτούν. Η κοπέλα δούλευε σε μια διαφημιστική εταιρεία για πολλά χρόνια μέχρι που έχασε την δουλειά της και τώρα δεν ξέρει τι να κάνει. Ο φίλος μου λοιπόν, αποφάσισε πως πρέπει να δουλέψει τόσο, ώστε να μπορούν να ζουν και οι 2 από αυτόν. Μην σας τα πολυλογώ, το παιδί έχει πιάσει 3 δουλειές μόνο και μόνο για να μπορέσει η κοπέλα του να αισθάνεται ασφαλής μαζί του και να μπορέσουν επιτέλους να παντρευτούν και να κάνουν οικογένεια. Μην νομίζετε πως και για αυτόν είναι εύκολο ρε παιδιά αλλά κάτι κάνει ο άνθρωπος. Ας παραδειγματιστούμε από αυτόν και ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε και εμείς για να σώσουμε/διατηρήσουμε τις ισορροπίες στις σχέσεις μας.
Μην αφήνετε τους ανθρώπους που αγαπάτε μόνο και μόνο επειδή όλα σας πάνε κατά διαόλου. Προσπαθήστε μαζί. Στηρίξτε ο ένας τον άλλον και θα δείτε πως όλα καλά θα πάνε. Είμαστε νέοι ακόμα.. Έχουμε όλη την ζωή μπροστά μας.. Ας χαμογελάσουμε λίγο…



Comments

Popular Posts