Έψιλον - Ένα business story παράδειγμα προς μίμηση!


Γνωρίζετε όλοι πως εδώ στο Art nouveau μας αρέσει να προτείνουμε και να παρουσιάζουμε νέους ανθρώπους, επιτυχημένους και με μεγάλες προοπτικές! Και αυτό γιατί μέσα από την δουλειά τους παίρνουμε παράδειγμα και έμπνευση, και στους δύσκολους καιρούς που ζούμε αυτό είναι πολύ ελπιδοφόρο!
Η εταιρεία που σας παρουσιάζουμε σήμερα είναι από τις πλέον ανερχόμενες στο είδος της και φυσικά ασχολείται με ένα προιόν που υπάρχει στην Ελλάδα άφθονο και πολύ υψηλής ποιότητας.. το γνωστό και απαραίτητο σε όλους μας ελαιόλαδο!!
Κυκλοφορεί στα καλύτερα εστιατόρια..έχει βραβευτεί πολλές φορές για την υπέροχη και ντελικάτη γεύση του, για την minimal και εργονομική συσκευασία του και γενικά μιλάμε για ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο "σταρ"! Είχα την τιμή να μιλήσω με τον Νίκο Σαπέρα, υπεύθυνο πωλήσεων της ομάδας Έψιλον και να μου πει λίγα πράγματα για αυτήν και για το καταπληκτικό αυτό προιόν.. το ελαιόλαδο 'ε'!

Art Nouveau: Αρχικά πώς γεννήθηκε η ιδέα να ασχοληθείς με την παραγωγή λαδιού και γιατί επέλεξες την συγκεκριμένη ονομασία για το προϊόν σου, 'ε'. Υπάρχει κάποια ιστορία πίσω απ' αυτό το όνομα;
Νίκος Σαπέρας: Υπάρχει, πράγματι, μια ιστορία που κρατάει εδώ και πολλές χιλιάδες χρόνια. Είναι η Eλλαδα, η ελιά, το ελαιόλαδο! Ανέκαθεν παράγαμε extra παρθένο ελαιόλαδο (παραδοσιακή - οικογενειακή παραγωγή), άπλα τώρα λόγω της τεράστιας ευκαιρίας που όλοι βιώνουμε, της οικονομικής κρίσης, θεωρήσαμε ότι το 'ε' δε θα πρεπε να το κρατήσουμε για εμάς αλλά να δώσουμε σε όλους την ευκαιρία να γευτούν την Ελλάδα!
Art Nouveau: Το λάδι χαρακτηρίζεται ανάλογα με την ποιότητα του, το 'ε' φημίζεται γι' αυτή. Για ποιους λόγους;
Νίκος Σαπέρας: Πέραν των ποιοτικών του χαρακτηριστικών που το κατατάσσουν στην κατηγορία των ultra premium extra παρθένου ελαιόλαδου(οξύτητα, υπεροξείδια, 'Κ', κτλ) το'ε' μαζεύεται με παραδοσιακό τρόπο και συσκευάζεται σε μια από τις καλύτερες συσκευασίες στον κόσμο (σχετική δημοσίευση είχε γίνει και στο packagingoftheworld.com). Εξάλλου, δεν είναι τυχαία η εμπιστοσύνη που μας έχει δείξει ο πολυβραβευμένος chef, Ettore Botrini!
Art Nouveau: Όλοι οι νέοι επιχειρηματίες έχουν κάποιες φιλοδοξίες, το δικό σου όραμα ποιο είναι;
Νίκος Σαπέρας: Αν σου πω το πραγματικό μου όραμα για το 'ε' μπορεί και να γελάσεις. Οπότε συγκρατημένα θα σου πω, ότι το όραμα μου είναι να δω το 'ε' να εξάγεται σε ολόκληρο τον πλανήτη. Think Big or Go Home!
Art Nouveau: Λόγω της κρίσης, ξέρουμε πως ο περισσότερος κόσμος δυσκολεύεται να αγοράσει "ποιοτικά" πια. Πιστεύεις πως ισχύει ότι η ποιότητα είναι και ακριβό "σπορ";
Νίκος Σαπέρας: Έχει επαληθευτεί πολλάκις πως ότι πληρώσεις παίρνεις και είσαι ότι τρως..
Art Nouveau: Πολλοί λένε πως ένα χαρακτηριστικό των Ελλήνων είναι γενικά οι "προχειροδουλειές", εσύ όμως όπως και πολλοί άλλοι νέοι άνθρωποι ανατρέπετε αυτή την άποψη. Πιστεύεις πως αλλάζει κάτι στο τρόπο που βλέπει η νέα επιχειρηματική κοινότητα τα πράγματα;
Νίκος Σαπέρας: Ποιητής εκ του προχείρου έχει τη μορφή του χοίρου…(γέλια)

Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Νίκο Σαπέρα και να του ευχηθώ τα όνειρα που έχει για το "ε" να γίνουν πολύ γρήγορα πραγματικότητα!!!
Μπορείτε να κάνετε like στην επίσημη σελίδα της ομάδας "Έψιλον" στο Facebook.
Όπως και αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε το Blog.
Επικοινωνία:
 +30 210-330 2442
bnf.adv@otenet.gr

Comments

Popular Posts