Η εικονική μας πραγματικότητα ή αλλιώς "The facebook Show"!





Διαβάζοντας τα παρακάτω θα καταλάβετε ότι κι εγώ είμαι fan των social media. Σχεδόν καλωδιωμένη με facebook, twitter, blogger, pinterest..κλπ...μεγάλος ο κατάλογος.
 
Το internet και τα social media γενικά με βοήθησαν πολύ. Όταν χρησιμοποιούμε σωστά την ευελιξία που μας παρέχει η τεχνολογία ανακαλύπτουμε, μαθαίνουμε, εξελισσόμαστε και δημιουργούμε.
 
Η καθημερινή μου εργασία πλέον γίνεται με το photoshop από τη μία και το facebook  ανοιχτό από την άλλη για να ελέγχω αλλά και να δίνω την καθημερινή παρουσία μου στους fans ( φίλους ) πελάτες μου. Λόγω επαγγελματικού status προσπαθώ να είμαι εγκρατής σε σχόλια και likes και πάντα σε πράγματα που με εκφράζουν και μου αρέσουν.
 
Τη γίνεται όμως όταν δεν χρησιμοποιούμε σωστά τα μέσα. Χρειαζόμαστε εγχειρίδιο χρήσης; Μερικοί ναι!!
 
Παρατηρώ όμως ότι από πολλούς ( φίλους ), ένα μεγάλο ποσοστό χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο με τρόπο εντελώς ανορθόδοξο.
 
Συσσωρευμένα απωθημένα κοινωνικής προβολής και επιβεβαίωσης πάνε κι έρχονται. Η κρίση που βιώνουμε συνέβαλε στο να κλειστεί ο καθένας στο καβούκι του και θέλοντας να δείξει έναν άλλο εαυτό ...αυτόν που θα ήθελε ίσως να είναι , βγάζει στο facebook όλη την κρυμμένη ματαιοδοξία του. Έτσι καταλήγει να ζει μέσα σε μία εικονική πραγματικότητα με εικονικούς φίλους. Φλερτάρει, ερωτεύεται, χωρίζει, ανακοινώνει την έναρξη ή τη λήξη της (σχέσης) .. την υποτιθέμενη έξοδό του και τόσα άλλα που βλέπουμε καθημερινά, όλα πίσω από την ασφάλεια του pc.
Ζούμε όπως στο The Truman show , αυτή την προφητική ταινία του 1998 εικονικής ζωής. Ως επαγγελματίας έχω πάνω από 1000 ( φίλους ) στο facebook, ως Χριστίνα πραγματικούς φίλους μετράω στα δάκτυλα του ενός χεριού.
 
Η ζωή είναι αλλού , η πραγματικότητα είναι αλλού, έξω από εδώ.... κι αν το καταλάβουμε σύντομα και μετριάσουμε την ματαιοδοξία μας για κοινωνική επιβεβαίωση ίσως δούμε την αληθινή αξία των πραγμάτων...αυτή που είχαν βρει οι προηγούμενες γενιές των γονιών και των παππούδων μας .
 
 
Το άρθρο αυτό περιέχει προσωπικές σκέψεις και απόψεις μου
 
Μετά Τιμής
Χριστίνα Μαρούγκα



Comments

Post a Comment

Thank you for your comment!!!
With love...xoxo

Popular Posts